(VERVULD)
TuinKlushulp is een jong en snel groeiend merk. Het is onderdeel van H-Cleaning B.V. en gevestigd in Breda (op loopafstand van het centraal station!). Wij helpen particulieren met het vinden van een geschikte tuinhulp of klushulp voor klussen die ze zelf niet uit kunnen of willen voeren. Dit doen we allemaal via ons online platform.
Hoe je dat aanpakt
Word jij dé nieuwe communicatiemedewerker (of eigenlijk meer eindbaas) van TuinKlushulp? Als communicatiemedewerker ben je verantwoordelijk voor alle communicatie met klanten en dienstverleners van TuinKlushulp. Je zorgt dat dit goed verloopt en ook dat alle vragen goed worden opgepakt. Daarnaast houd je je bezig met de werving van nieuwe dienstverleners, social media en bedenk je manieren om de dienstverlening te blijven verbeteren.
Je zorgt voor de juiste match tussen klant en dienstverlener, zet vacatures uit via externe vacaturewebsites, houdt je bezig met de social mediastrategie, schrijft nieuwsbrieven, hebt telefonisch en per e-mail/WhatsApp/website-chat contact met de klanten en dienstverleners en nog veel meer.
Wij vragen
- HBO / WO werk- en denkniveau
- Je werkt graag met mensen
- Je bent stressbestendig
- Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
- Leuke (woord)grapjes zijn een pré
Wij bieden
- Een unieke kans om werkervaring op te doen
- De ruimte om jezelf te ontwikkelen
- Een gezellig en jong team
- Alle ruimte om het merk TuinKlushulp door te blijven ontwikkelen op jouw manier
- Een gezellige lunch en een altijd leuke vrijdagmiddagborrel
Hoe jouw dag er straks uit kan zien
Je komt op kantoor en kiest, samen met je collega’s, de playlist voor die dag uit. Vervolgens zet je jouw computer aan en je pakt wat te drinken. Vervolgens bekijk je welke aanvragen en berichten er zoal binnen zijn gekomen. Je begint met het beantwoorden van de e-mails en andere berichten. Wanneer dit is gedaan, kan je je gaan richten op de overige zaken. Hierbij kan je denken aan erg uiteenlopende dingen, zoals factureren, koppelingen tussen dienstverlener en klant maken, telefoontjes beantwoorden, werving van nieuwe dienstverleners, je bezighouden met de social mediastrategie, SEO-teksten schrijven en ga zo maar door.
Omschrijving werkervaringsplek
Je krijgt een vaste mentor die je gaat begeleiden. Daarnaast krijg je ondersteuning van het hele team. De lijnen zijn kort en er is lekker veel ruimte voor eigen initiatieven. We bieden je een leerzame, uitdagende leerwerkplek waar je als starter veel ervaring op kunt doen. We zorgen voor goede begeleiding en je kunt rekenen op een vergoeding van €500,- per maand (conform de Startersbeurs regeling).
Indien de startersperiode van beide kanten goed bevalt, is er een grote kans op een vaste aanstelling.
Meer informatie kun je vinden via https://www.startersbeurs.nu/. Voorwaarde Startersbeurs: je bent minimaal 18 of maximaal 26 jaar oud.
Lijkt je dit wel wat?
Stuur je motivatie en CV naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel gerust even naar 085-2013098.